neljapäev, 22. september 2016

Minu nädal oli tore!

 Tere jälle! Super nädal oli! Reedel toimus kolme kooli vaheline Pargijooks. Meie koolist said esimese koha kuues klass, kaheksas klass, üheksas klass ja loomulikult meie, seitsmes klass. Sellega teenisime välja karika, mis läks koolile. Nädalavahetusel toimus minu väga hea sõbranna sünnipäevapidu. Käisime Tervise Paradiisis ujumas ja peale seda veetsime aega sünnipäevalapse juures süües. Ööseks tuli minu juurde mu parim sõbranna. Käisime hilja öösel rattaga sõitmas ja vaatasime filmi. Pühapäeval mängisin ma maal kassiga.
Võibolla just ujumise pärast, aga esmaspäevaks jäin ma haigeks = (. Siiski suutsin ma kolmapäevaks taastuda ning juba samal päeval pidin ma kooli eest võistlema pendelteatejooksul. Saavutasime oma meeskonnaga Pärnu arvestuses esimese koha :D Lõppkokkuvõtteks oli see väga huvitav ja tore nädal. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar