neljapäev, 12. jaanuar 2017

Minu super vaheaeg!

 Hei!
 Vaheajal juhtus nii palju. Kuigi vaheaeg möödus nii kiiresti, et ei jõudnud puhatagi, juhtus igast põnevaid asju.
  Kõigepealt muidugi jõulud. Jõulude ajal olin vanaema juures Räpinas. Jõuluvana see aasta mul külas ei käinud, aga kingitusi sain ikkagi. Näiteks sain ma võileivagrilli, meigipintslid, mida ma väga tahtsin, fööni jne. Need olid ühed parimad jõulud üle aegade. 
  Siis oli uue aasta saabumine. Uue aasta võtsin vastu koos oma sõbranna Merkaga. Kärtsu ja mürtsu sai kõvasti. Ilutulestikku käisime kesklinnas vaatamas. VÄGA võimas oli! Valasime tina ning olime kaua üleval. See oli esimene aasta, kui ma võtsin uue aastat vastu koos sõpradega. 
 Peale pidustusi oli nädal, mil tegelesin kooli tantsuvõistlusega. Võistlus läks hästi ning järgmine aasta osaleme klassiga kindlasti uuesti. 
 Selline oli minu vaheaeg kuigi juhtus palju rohkem, kui jõudsin kirja panna. 😃

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar