esmaspäev, 19. detsember 2016

Sport on osa minu elust.

 Tere jälle! 😃
 Seekord kirjutan ma spordist. Mingit moodi on sport ju meie kõigi elu osa- teed ise sporti, jälgid telekast jne. Mina teen mõlemat, jälgin ja teen ise. 
 Mina tegelen kergejõustikuga. Tugevamad alad on mul hüppamine (kaugus, kõrgus) ja pikamaajooks. Kui aus olla, siis ma pole isegi eriti kaua trenni teinud, aga siiski on mul mõned medalid ja diplomid ette näidata.😏 Kergejõustikus hakkasin käima viiendast klassist. Enne seda tegelesin tantsimisega (umbes 5 aastat).
  Üks mu lemmikumaid alasid on veel võrkpall, mida ma ise ei tee. Seda käin ma sageli vanaisaga spordihallis vaatamas. On juhtunud, et ma elan nii kõvasti kaasa, et järgmine päev isegi häält enam pole. Muidugi olen ma veel korvpalli vaatamas käinud jne. Kahjuks pole mul õnnestunud ühtegi tähtsat jalgpallimatši näha,😕 aga üritan tulevikus siiski minna mõnele. Minu lemmikmängija on Antoine Griezmann, kes mängib nii Prantsusmaa koondises kui ka Hispaania klubis Madridi Atlético.😊
 
Mina 2016 jõuluvõistlustel kaugust hüppamas. Saavutasin 2. koha.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar